SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Günümüzde sosyal medya büyük önem kazanmıştır. Artık 7’den 70’e her birey sosyal medyayı kullanır hale gelmiştir. Hal bu iken, firmaların ürünlerini yada hizmetlerini sosyal medya yönetimi yaparak daha ulaşılır kılmaları gerekmektedir. Sosyal medya yönetimi sıradan bireylerin hiç bir donaım ve bilgi olmadan ancak kişisel hesapları için uygun görülebilir. Şirketlerin sosyal medya yönetimleri kurumsal ve sosyal medya yönetiminde bilgili, donanımlı kişiler tarafından yapılmalıdır. Sosyal medya platformları, instagram, twitter, facebook, linkedin, youtube bilinen ve tercih edilenlerdir. er geçen gün sosyal medyanın etkisi gözle görülür bir şekilde hissedilmektedir.
Ankara reklam ajansı olan gramedya tasarım stüdyosu Ankara reklam ajansları arasında yer almaktadır. Aynı zamanda sosyal medyanın yönetilmesi ile birlikte sosyal medya platformlarının kimler ve neşikilde yönetileceği üzerinde düşünülmesş gerekn bir konu durumundadır. Unutulmamalıdır ki sosyal medya yönetimi aynı zamanda pazarlama araçlarının en önemli kalemleri arasına girmiştir.
 
Sosyal medya yönetiminde dikkat edilmesi gerekn ayrıntılar ve hususlar
Burada hedef kitle belirleme çok önemlidir. Cinsiyet, yaş, ilgi,  nerede yaşadığı, neleri yapmaktan hoşlandığı bilinmelidir. Hedef kitleye indirimler, promosyonlar verilerek onları kendilerini özel hissettirilebilir.

İÇERİK YÖNETİMİ YAPARKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN AYRINTILAR VE HUSULAR

Sosyal medya da içerik paylaşırken özgün,kısa ürünü ve hizmeti net anlatan içerikler daha uygun olacaktır.

DİYALOG YÖNETİMİ YAPARKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKN AYRINTILAR VE HUSUSLAR

Diyalog marka ve müşteri arasındaki iletişim anlamına gelmektedir. Diyalogu canlı tutmalı samimi bir bağ kurma üzerine geliştirilmelidir.
sosyal medya yönetimi